Hemma igen

Så där. Nu var vi på plats i huset igen. Ville var med å kollade på hoppträningen. Eller han sov iof hela tiden. Olle var hos sin gammelfarmor och det gick jätte bra.

Nu har vi hunnit med att äta en gnutta och nu ska jag värma mej lite innan jag börjar fylla upp alla vattendunkarna som ska bäras ut till stallet.

Ikväll pytsar jag över en häst på Sofie och en tar jag själv i ridhuset. Den tredje får nog stå idag. Jag måste ösa in en massa spån i boxarna och det lär ta sin tid. Mina hästar är inte vana att dricka ur hinkar så dom sparkar ut hinkarna hela tiden. Detta medför naturligtvis en jäkla massa blöt spån som jag måste ösa ut, och in med ny.

Nu kom pappa hem och hade köpt sej en ny mobil. Nu blev jag ju inte mindre sugen på att köpa en ny jag åxo. Måste nog göra det på direkten!
Den som står högst på listan är en HTC, vilken är inte helt hundra än.

Näe nu är jag varm och ska fylla på vatten.
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Okidok! Du såg inte min dam (Drusilla's Delight) på nån bild? De skulle vara en "panel" som skulle bedöma hennes exteriör bl.a.

/ Eleonor

2011-02-23 @ 14:30:21
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0