Hejja mej!!!

Ett pass på friskis avklarat!
Även att Sofie inte var hemma så kom jag dit och fullföljde hela passet. Duktigt av mej!
Men det var grymmt jobbigt måste jag säga. Det är svårt att hålla i i slutet av passet. Phuuu......

Hoppas att det här ger nått resultat snart..... på alla sätt och vis.
Jag vill se resultat i min ridning, uetseende mässigt (allt mamma fett bort), och självklar få en avseende värt bättre kondis.
Det var det där med kondis som passet idag skulle bättra på. Dra åt skogen vad jobbigt det är.
Är det meningen att man ska ha samma galna energi hela passet igenom? Jag har mina dippar.... och dom är djupa!

Skitsaksamma, nu är det fil med vindruvor och grovtbröd med makrill som gäller. Bra eller dåligt ni som vet??

Längtar lite efter soffan åxo faktiskt.....

Kommentarer
Postat av: LINA

Hurtbulle där! :)

2011-02-08 @ 23:03:04
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Å va duktig du är som går å tränar!!

2011-02-09 @ 08:40:25
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0