Härligt

Yes!
Ett pass på Friskis och Svettis inbokat ikväll! Blir nog mest svettis för min del.




Sitter och försöker tänka bort min begynnande huvudvärk. Men jag hoppas att den ska gå över när jag får i mej lite mat. Klockan är strax halv tre och jag har fortfarande inte ätiit nått än. Ska försöka så Jokke att köpa med sej nått från Sibylla hem.

Efter det hoppas jag att jag ska orka sätta mej på åtmindstonde en häst. Känner mej trött idag. Kanske kan bero på att vi har haft en nattgäst i sängen i natt!?
Sover aldrig bra när jag inte får ha min kudde för mej själv.

Näe nu ska jag försöka pigga upp mej lite.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Super skönt ska det bli tycker vi ska prova skivstång snart med ;)

2011-02-01 @ 15:58:08
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0