Frukost vid datorn

Ja, ust nu intar jag min frukost vid datorn. Det är så tråkigt att sitta alldeles själv vid köksbordet. De andra ligger i sängen å sussar. Sönt för dom.
Jag måste ju åka och lämna min sadel nu. Men det passar bra. Jag var relativt pigg när jag steg upp och det sak bli skönt att komma hem å rida sen. Ser ut som att det kommer att bli en fin dag. Men det hinner väll ändra sej tills jag ska sätta mej på hästen.
Typiskt att jag inte fick rida i solskenet i går:(

Näe... om jag ska gå å väcka jokke och talaom att jag åker iväg en sväng. Han vet ju inget så det är väll lika bra att han får reda på det så han inte undrar vart jag tagit vägen.

Nåja.... strax hemma igen!

Här får ni nått å tänka på sålänge.....

Bilden är från google

Frågan är vad den här hästen håller på med? Vad tänkte han på här då?

Haha... stackars liten....


Kommentarer
Postat av: LINA

SV: Jodå, värre svenska har jag definitivt sett och de man känner lite bättre läser man ju ändå :)

2011-02-09 @ 09:40:53
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: LINA

värre menade jag kanske

2011-02-09 @ 09:41:08
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0