Faan alltså

Sitter å tjuter för att jag är så jävla mesig! (helt otroligt att jag delar med mej av detta)
Blir så fruktansvärt arg på mejsjälv bara.

Det gick en propp här hemma för ovanlighetensskull. Den slog ju även ut vatten pumpen så klart. det inne bär att man måste gå ut och ner i ett svart mörkt rum under jorden för att fixa till detta. Tilläggas bör även att där inte finns någon lampa och att det är så mycket snö vid dörren så det endast går att öpnna en springa.

Så klart vågar ju inte mesiga Mia gå ner i det mörka hålet och rätta till detta. Och tydligen inte Mias mesiga mamma heller. (knappt Musse heller)
Så jag ringer till Jokke å tjuter för att hästarna inte får nått vatten. Han är på relaxen och svarar så klart inte. Mer och mer förbannad blir jag och jag ser mina hästar sakta dö ifrån mej. (patetiskt, jag vet)

Tjuter mer och mer gör jag åxo så klart. Till sist ringer Jokke tillbax och lovar att han ska komma hem om ca 30 min. Han var faktiskt lite gullig och sa inte att jag var töntig. Han sa bara att han vågade gå ner. Duktig pojke!
Nu har jag lungnat mej lite för att jag fick berätta för er.

Tack för att ni lyssnade.

Puss






Kommentarer
Postat av: LINA

nemen mia, jag hade nog gjort likadant. :P fick han åka tillbaka sen då?

2011-02-04 @ 22:15:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn Hemligt Pris Från Göteborgs Horse Show hos mig

Å jag hade heller inte gått ner där kan ja lova! :)

2011-02-05 @ 09:48:30
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0