Då börjar vi om igen!

Ny dag!
Det innebär att alla gådagens sysslor ska göras om på nytt även idag.
Tre hästar ska in till ridhuset och alla boxar ska mockas (som vanligt).

Hoppas att Killarna är lite mer ridbara idag.
Igentligen så skulle jag  ha startat lite clearround med Pom idag men så blir det inte.  Han har gått så lite i veckan så det känns inte sjyst mot han.

Ett yttryck som jag inte kan med är fett...eller fett nice. WHAY??? Det är ett uttryck som man hör mer och mer och jag stör mej bara mer och mer. Jag är nästan lite rädd för att jag ska börja säga det själv. Vet inte vad jag skulle tamej till om Olle kom hem från dagis och jag frågade hur det hade varit under dagen. Tänk om svaret skulle bli:
- Det har varit fett nice!

Guuuuddd.. jag skulle DÖ!

Hörde uttrycket nu på reklamen på spotify. Ucchhh!

Ha en bra dag hörre ni!



Kommentarer
Postat av: Lina Sällberg

de är såå fult!

2011-02-13 @ 09:32:19
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0