Blåsigt värre!

Hej hopp vad det blåser i knutarna idag. Men vad gör det när man ser hur snön nästan rinner bort.  Härligt med takdropp!!

Hästarna blev skrittade i går kväll. Det verkade dock inte som om Pom hade några med efter träningen i söndags. Det var nog mest jag som fortfarande har göör ont i armarna.  Pom studsade mest på som vanligt.

Nu har jag planerat in mina första tävlingar det här året. Den första blir redan nu till helgen och den andra helgen efter. Tävling och tävling. Men lite banträning iallafall.
Jag tänker dock inte ta med mej båda sammtidigt så dom får åka en helg var.


Jag är redan klar med allt istallet! Jippi!!
Inte med ridningen iof men den kan jag ju inte göra förrens Jokke kommit hem.
Nu ska jag surfa vidare innan jag ska ta itu med lite husliga bestyr!


Håll er i så att ni inte blåser bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0