Big Brother

Har pricis kollat in första avsnittet av årets Big Brother.
Sicken idiot jag är som änns lägger ner min tid på sånnt där. Men det är avslappnande å roligt:)
Så härligt att se andra göra bort sej.




Vilka filurer dom har lycktas stopa in i huset i år, jag säger då det.
En å annan finns det iallafall som man kan kika lite extra på;) Jag gillar iallafall sån där skräp tv. Och det är tur att man kan sitta å kolla på det på datorn när man vill. Som nu när Ville sov...alldeles perfekt. Då slipper jag ju städa åxo:)

Kan inte göra så mycket för vi har fortfarande inte fått tillbax vårat vatten. Så disken är enorm och likaså högen med tvätt. Kommer aldrig att komma ifatt.... inte den här veckan iallafall.

Nu vill jag ut å rida....... eller jag vill inte men jag måste. Idag känns allt bara som en "måstedag". Inget känns roligt allt bara "måste"göras.
Jag hade velat se framimot träningen för Niklas Arvidsson i morrn, men det gör jag inte. Jag vill inte änns tänka på min morgondag.




Huuu... nu måste jag nog tänka possitiva tankar!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Oj är träningen idag då? När?

2011-02-22 @ 09:43:12
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0