Beroende

Jag tror att jag har blivit berodende. Jag tog inte mitt grönate till frukost idag. Jag bytte ut det mot lite yoggi istället. Och POFF så kom huvudvärken som ett ägg på en äggmacka. Skit åxo! Trode aldrig att det kunde hända mej. Men nu är jag fast!
Så nu när jag kom in från stallet så fick det bli macka och mitt gröna älskade te.
Nu börjar huvudvärken sjunka undan......

Huuu vad det blåser ute. Hästarna är tokiga ihagen. Hopaps att dom hinner springa av sej innan jag ska sitta på dom i eftermiddag. Det blir nog bara några korta skritt turer idag är jag rädd. Det finns inte så mycket tid till annat idag. FULLBOKAT!

Skulle behöva ta en sväng in till rihuset i morrn kväll. Men det kommer inte att kunna gå. Jag är själv med barnen från klockan 05.30 till 22-23 nån gång. Förhoppnings vis så kommer min älskade mamma hit på kvällen och hjälper mej med lite fix i stallet. På morgonen blir det att göra stallet lite snabbt med barnen för att sedan åka vidare på lekdejt och lunch hos Olles kompis. För hoppningsvis så ska jag kunna passa in Villes sovtid där åxo.
Skulle även villja hinna med ett pass på friskis den kvällen. Lite orimliga planer jag har då!

Åter till dagen. Efter min ridning i eftermiddag kommer hon hit som kopplar lite el på Pom. Skönt för han. Så kanske Linda skulle titta förbi ikväll åxo, trevligt!

Nu ska jag se om jag kan luska ut det där med spotify. Jag ligger lite efter så det existerar inte här än!:)
Men nu ska jag se om jag rer ut det!


Kommentarer
Postat av: Lina

SV: jag vet, de har frågat mig om jag vill vara där. var såg du det för övrigt?

2011-02-03 @ 11:45:00
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina

SV: jaha okej, har inte kollat där. :) men de söker väl farmaceuter nu, är väl några som går. jag är ju inte färdigutbildad ännu som du förstår och får inte förskriva än.

2011-02-03 @ 12:22:47
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

Spotify är himla smidigt!

2011-02-03 @ 14:43:34
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0