As kallt

Har ridit klart två av hästarna.
Possan fick gå i ridhuset och Widde skrittade jag ut på.
Widde gick jätte bra till och börja med....eller rättare sakt typ hela rundan. Men när jag nästan var hemma igen började skit hästen å gå så där störigt. Tacktade! Så jag blev så förbannad så jag hoppade av å gick hem med han ist.
Det var så jävla kalt å rida ute idag. Det är bara 5 minus men det blåser och är inte alls roligt. Ucchh jag mådde dåligt när jag kom hem.

Men nu har jag ätit middag och umgåtts med familjen så nu är det bättre:) Snart ska jag ut i stallet igen och göra Pom klar för kvällens hoppning.

Borde försöka hinna med å ducha nån gång idag åxo men det får väll bli när jag kommer hem sen ikväll.



Kommentarer
Postat av: LINA

SV. blir antibiotikla intramuskulärt tio dagar nu. han var så trött ikväll och har börjat gå ur sig :( äter inte så bra. vill inte ha kraftfodret längre

2011-02-17 @ 22:58:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: LINA

SV: Han har ju dåligt immunförsvar sedan nyfödd. Är väl en vanlig förkylning som utvecklats och inflammerat övre luftvägarna. Skönt lungorna är okej så han nite fick lunginflammation igen. Ingen annan häst är sjuk så är inget virus

2011-02-18 @ 08:56:24
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0