Äntligen kväll

Nu är äntligen den här dagen slut....eller iallafall nästan.
Det har varit en bra dag på alla sätt....förutom att jag frös om foten.

Nu sitter jag och käkar min obligatoriska fil med banan i, och ett glas vatten till det. Har pricis kommit hem från et orligt pass på friskis.
I dag har jag alltså börjat med att mocka 5 boxar, ridit tre hästar i ridhuset och tränat ett pass på friskis. SKÖNT!!
Jag har ju förståss gjort mycket mer... men det var det där som var det mest jobbigaste och krävande.

Händer ikväll då? Nått bra på tvn?
Jag är själv och barnen dom sover. Härligt med lite ensammtid. Ska lägga upp lite planering för veckan så att alla pusselblitar faller på plats.
Nyss hade jag INGENTING inbokat i veckan. Men nu har det tillkommit en grejj på tisdag eftermiddag. Hoppas att det förblir tomt i övrigt så jag hinner med å rida som jag ska. Den häst som får prioriteras blir väll Possan. Hon måste ju arbeta på nu så vi ser om hon håller eller inte. Uchh så otäckt det lät...men lite så är det ju tyvärr:(


På lördag kommer pappsen hem på lite semester från Kosovo. Vad ska vi hitta på då? Måste ju sätta honom i lite arbete..hehe=)

Nu ska jag kolla om ni andra har varit nått aktiva på era bloggar idag.

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0