Allt är skit nu

Han med att rida i skogen på Possan. Allt gick bra och var frid och fröjd.
Jocke följde med mej ut å skrittade killarna senare under kvällen. Dock så hände det en liten olycka och Jokke gick omkull med Widde.
Jag kände igenom hästen när vi kom hem men jag kände inget ovanligt. Han är ju så känsligt så det förvånar mej ju absolut inte som det är nått vajsing med han iallafall.
Pga det så ringde jag Linda för att höra om hon hade lust att rida min lektion för Niklas i morrn. Vi kom då på att vi hade samma tid bokad för hovslagaren i morgonbitti. LÄGLIGT!!!
Vi fick inte tag på han ikväll så det återstår att se vem han dycker upp till i morgonbitti. Mina hästar får väll stå inne och vänta iallafall. Så himmla tråkigt när det blir så här. Å jag som har nog att göra ändå. Tur att vi inte drog hem hingstarna ikväll åxo.
Vi bestämde oss för att vänta med dom eftersom jag är själv med två barn och 10 hästar som ska skos och verkas. Känns som om att det räker för mej!

Nu får vi väll se hur det blir med både hovslagare och träning i morrn.

Nu ska jag se klart på Big Brother innan det blir sängen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Hoppas de löser sig me hovslagaren

2011-02-22 @ 08:42:27
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Oj då. Hoppas det löser sig!

2011-02-22 @ 19:25:56
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0