Alla hjärtans dag!

Ja, idag är det ju som sagt Alla hjärtans dag!
Hur gör ni, firar ni den här dagen på nått speciellt sätt eller är det en dag pricis som alla andra?

Vi firar nog inte speciellt, tyvärr måste jag säga!
Tänk om man hade möjlighet att sticka iväg på en weekend eller nått....till typ Paris eller så. Bara vara vi två och äta och sova gott. Det kallar jag LYX!

Men idag blir det rester från gårdagens middag i vårat stökiga och smutsiga hus. Natten får jag tillbringa själv med gnälliga barn och vällingflaskan i högsta beredskap.
Men en liten pressent har iallafall inhandlats till min älskade!:)



Kommentarer
Postat av: LINA

vi firar inte heller. :)

2011-02-14 @ 13:04:38
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson - Vinn hemlig present från Göteborgs Horse Show hos mig!

Vi brukar väl alltid försöka göra nåt men nu ska henke jobba natt så idag tänkte vi laga lite godmat hemma å kolla film bara :) är trevligt de me

2011-02-14 @ 13:41:43
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0