Aj aj aj....

Det gör så förbannat jävla ont i foten. Den håller som bäst på att tina upp efter att varit instängda i kalla ridskor i 8 minusgrader.  Sånnt här gör mej tjutfärdig. Jag vet inte vart jag ska tavägen när det verker så förbannat!

Hästarna gick iallafall bättre idag. Pom gick riktigt bra men Widde hade fortfarande problem i främst galoppen. Kanske blir bättre nästa gång han får galoppera... med andra ord om en vecka:( Så tråkigt med all förbannad jävla snö.

Nu ska jag käna lite mellanmål. Nybakade frallor och nybakade muffins:) Gott.

Sen blir det ridhuset med den sista hästen åxo. Poss:)


Hoppas på lite träning på friskis fram mot kvällen åxo. Ska se hur det ser ut med skivstång kanske??


Kommentarer
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Sv: Okej, så du måste köra de? Måste jag med. Visserligen tar det bara fem minuter men det tar ju sån tid att lasta på och lasta av osv...

2011-02-13 @ 18:30:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0