2 klara

Nu är två hästar ridna.
1 kvar efter maten. Den roligaste:)

Killarna var absolut inte roliga att rida idag. Dom var stela och oridna som bara den. Tror att det har en del med gårdagen att göra. Tror att dom stog å spände sej en hel del i snöstormen. Dom fick ju vara ute längre än vanligt åxo, stackarna.

Jag har även varit och tagit in Sofies fina hästar. Hon var på mässa så då ställde jag upp. Det var ju inte så kompilicerat att få in dom i boxarna om man säger så.

Ska ni se melodifestivalen i kväll?? Jag ser gärna på nått annat om det finns nått som lockar mej mer. Tycker att melodifestivalen har blivit så långdraget och tråkigt. Såg inte förra helgen så ikväll kanske jag ska ge det en chans.
Det beror på vad den andra personen i hushållet vill se på.


Skriver lite mer sen och berättar hur det var att sitta på min fina Poss:)

Kommentarer
Postat av: sofie

Tusen tack gumman det var jätte snällt massa kramar till dig

2011-02-12 @ 17:13:00
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com v
Postat av: Camilla- Ridskola- Himmel eller Helvete?

Hoppas ridningen går bra. Har du tillgång till ridhus?

2011-02-12 @ 21:51:53
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0