Stjärngosse och tomte!

Igår var det Lucia på mina pojkars dagis. Ville var tomte och Olle var stjärngosse. Som vanligt i mörkret fick jag inte ett ända dugligt kort....lite ledsen över det:(
Men jag han att vara med på hela lucian och behövde inte åka hem i förväg!  :)
Idag ska jag mest köra på som vanligt. Har dock ett telefonmöte på förmiddagen som jag inte får glömma bort. Det har med mina storslagna planer att göra...hehe:)

Igår hopptränade Widde. Det gick skit!
Jag kan inte förstå vad han fått sin energi ifrån. Han skenar runt och är helt tokig. Men bara på hinder. Innan vi börjar hoppa är han jätte sansad och fin. Kankse är han bara pigg, eller så kasnke han är trött i kroppen och springer för att komma undan. Svårt att säga faktisk, och jag vet absolut INTE vad jag ska göra åt det!
Tips!!??

Nu blir det att köra ungarna till dagis för typ den sista gången före jul.Dom har bara en dag nästa vecka.


Hoppas att ni har det bra allihop, jag vet ju inte för ni lämnar ju aldrig nån komentar efter er:(

Kram iallafall!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0