Sissodär!

God morgon!
Satte mej här för att skriva ner några radaer i går kväll, men jag kunde inte komma in på bloggen:(

Hur som så var jag klar med allt frammot tio tiden i går. Inte riktigt allt iof, jag han inte med att rida Possan:(

Widde jag iallafall jätte fin. Dagen innan var han pigg som en tok. Jag trode att jag skulle få sitta och rida honom hela kvällen. Men det gick bra till slut då åxo så att vi kunde avsluta bra.
Undrar om det var väderomslaget mot det kalla som gjorde honom så pigg. Eller om han bara var allmänt pigg och glad.

Idag ska jag ut och slira med transporten. Men jag hoppas på att dom stora vägarna är bra. Det är dax för ett återbesök på kliniken för Possan. Det är ju inte så att jag har valt att åka till den närmsta kliniken heller.

På "våran" väg är det snorhalt. Hela familjen tog sparken igår när vi skulle på kalas. Det gick undan kan jag säga:)

Men vi har tagit till ordentligt med tiden idag så vi kan köra lungt och försiktigt.


Hoppas att ni kommer att få en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0