Mitt liv!

4:e advent har passerat och vi är nu inne i den hektiska julveckan.
Jag startade min vecka med att göra mitt livs investering! Jag har funderat fram och tillbax och nu har jag bestämt mej för att starta eget företag!
Det hade jag nog inte trott om mej själv..haha:)
Det är spännande och nervöst!
Ärligt talat så vet jag faktiskt inte riktigt vad jag har gett mej in på. Nåja, man måste sattsa för att lyckas.
Jag kommer att fortsätta att vara lite kryptisk tills det att allt är klart. Men ni kanske inte alls är nyfikna, vad vet jag!?

Nu ska jag fortsätta mitt liv!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

sv: ja det kanske kan vara värt att testa! kan se om jag kan ta nogn bild på de så får ni se hur de ser ut.

2011-12-19 @ 14:25:43
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0