Måndag morgon!

En ny vecka.
Inatt har det tydligen fallit några snöflingor. Olle var överlycklig när han såg detta i morse.

Som ni kasnke såg i går så for sambon och jag iväg till Ullared. Vi har nu inhandlat det mesta av alla julklappar och födelsedagspressenter.
Det känns riktigt bra.
Vi stog i två och en halv timma i går kväll och slog in paket. En riktig tomteverkstad:)

Helgen har i övrigt varit bra. Jag har hunnit med det mseta som jag hade tänkt att göra.
Jag hade tänkt köra in hindren nu innan snön kommer men det får bli till kvällen istället.

Idag ska jag mest bara fixa med lite höanalys och det vanliga stallfixet.
Saknar mina hästar idag då jag inte satte näsan i stallet överhuvudtaget igår.
Längtar tilloch med till mockningen;)

Nu ska jag skutta ur pjamasen och börja min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0