Kan man tänka sej...

Klockan är nu strax tio och min minsta lilla unge ligger fortfarande i sängen och sover.
Olle och jag gick upp strax efter 7 för att kolla på julkalendern. Vi har haft en mysig morgon tillsammans. Vi var hungriga och avnjöt även en lugn och stillsam frukost tillsammans då vi inte orkade vänta på minstingen.

Idag är det inget vidare väder ute här hemma.
det regnar och är jätte grått och trist.
Har läst på en del bloggar att snön har börjat komma. Inte här. Inte en snöflinga i sikte.
Jag är väll ganska nöjd med att den har hållt sej borta så pass länge. Men jag vill verkligen ha snö till jul. Och för barnens skull så vill jag verkligen ha snö.
När det kommer till snön så är jag nog som ett barn. Jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten:)

Här hemma väntas det finbesök i eftermiddag. Dom blir även kvar över natten.

Min helg är verkligen full proppad med en massa måsten så bli inte oroliga för mej om ni inte hör nått ifrån mej.

Puss å kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0