Kalasande

Nu verkar allt vara normalt här på bloggen igen.

Idag har vi haft lite kalasande för min minsting Ville som fyller 2år i morgon.

Ingen ridning idag pga av detta. Men igår var Widde så kanon fin ute i skogen. Han travade på som aldrig förr och var riktigt fin. Känns bra:)

Här är det fullt upp må jag säga. Hantverkare mest hela dagarna och jag har fullt upp med att se till att jag får allt som jag vill ha det:)


I morrn blir det mer firande av Ville och förhoppningsvis så hinns ridningen med åxo. Lite tajt med tid nu i bråda dagar. Men det gör inget för Possan har ändå lite halv vila och Widde mår inte dåligt av att vila en gång ibland.

Hoppas att ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0