Julbestyr!

Possan och jag inledde dagen med en härlig sväng i skogen. Så att ut och galoppera i snön. Glad häst iallafall:)
Efter alla stallbestyren så var det dax för julbestyren.

Idag har vi pyntat granen, kokat 2 omg knäck, julbadat barnen....haha:) Ja barnen fick faktikst bada idag jag bytte nämligen alla sänglakan och då ville jag inte stoppa ner två små lortgrisar mellan lakanen:)

Hästarna har fått det lite juligt iform av lite granris som dom kan knaprra på inne i stallet om dom har tråkigt. Men dom blev mest rädda och undrade vad det var för nått. Inte varje dag som skogen flyttar in lixom.

Nu ska jag gå å ducha av mejallt städdam och baklort, sen ska jag krypa upp i soffan med lite glögg och njuta lite för mej själv.


Hoppas att ni har det bra!





(Nu ska jag fylla i pappren för F-skatt sedel)  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0