God afton

I dag är det ingen vanlig dag, för idag är det Villes 2års dag:)
Hipp hipp hurra!!!!

Olle var inte lika possitiv till sin brors födelsedag. Han gav honom en spräckt läpp och blödande sår på näsan, genom att putta in honom i en betongvägg. Så går det när man slåss om paketen typ.
nåja, det gick rätt bra ändå.

Jag är glad för idag han jag med att rida båda hästarna ute i skogen. Det var behövligt. Widde var helt tokig. Om jag hinner ut med han i ljuset i morrn så ska han så galoppera backe. Han måste ha lite motstånd när han galopperar för att han ska bli trött.


För övrikt så har jag lite nya plaaner på G. Men änsålänge så vill jag inte avslöja vad det är. Får se hur det går med planerna. Jag har inte funderat klart än.

God afton på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0