Cypriano

Ännu en häst har fallit i hop och avlidit inne på banan pricis som Hicksted gjorde. Denna gången har jag eller rättare sagt tre av mina hästar kopplingar till den här hästen.
Cypriano är nämligen pappa till mitt fina avelssto Cuba I. Och allstå morfar till mina killar Airforce One och Special Edition.



 Här är Cuba!!



 Airforce One.



 First Edition lilla fölet till vänster!



Huuu så dåliga bilder jag har på mina hästar kände jag nu. Måste uppdatera lite tror jag. Det tråkiga är att jag fortfarande har en lånedator:(

Iallafall, Cuba är nu dräktig igen med Cohiba. Airforce One är just inriden och ska matchas inför treårs testet. First Edition vann sitt föl championat och går nu på lösdrift.

Fina hästar även att det inte syns på dessa bilderna:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0