1 ton salt

Jaha, då har man lastat in och kört hem 1 ton salt nu då. Tungt vill jag lova! Men skönt att ha det gjort.

I skrivande stund har jag lite beslutsångest. Hantverkarna är här och jag måste fatta en massa jobbig beslut som jag helst av allt hade velat ha jokke här för att göra. Men men.... vi får väl hoppas att det blir bra i slutänden.

Har inte hunnit med att rida nått än. Det får jag klämma in när jokke har kommit hem, innan det är dax att gå på kalas.
Efter kalaset så ska allt salt lastas ur och allt ska packas och fixas inför morgondagens resa.

Herregud..... hur ska jag hinna med allt igentligen. Nattarbete får det bli.

Nähe... nu ska snart barnen hem från dagis!!




Kommentarer
Postat av: Lina - Jultävling i bloggen! Vinn schabrak, stigbyglar eller hovlack från Smeagårdens Hästshop

salt till ridbanan?

2011-12-06 @ 14:23:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!

Sv: Tack snälla! :D

2011-12-06 @ 15:04:25
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0