1 December 2011

Idag har jag två glada små pojkar här hemma.
Det är första dagen på julkalendern i dag och det är något att verkligen glädjas åt.
Olle har sett första avsnittet på tvn och öppnat kalendern till det. Och en av chokladkalendrarna är öppnade.

Nu ska jag stras skjutssa dom små liven till dagis och efter det hoppas jag på en "normal" dag. Det har inte funnits nån sån än den här veckan.
Lite därför som jag inte hunnit med bloggen som jag borde.

Igår var jag förresten och red på min 2 1/2 åring som just blivit inriden. Jätte snäll och härlig. En riktig snygging!! :)
Han ska få komma hem nu till helgen och vila upp sej.

Nu är det dax att sätta fart med allt.

Ha en bra början av julmånaden!

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0