Vill börja...

Vill börja med och säga att jag lever!
Jag är ledsen för er nyfika som inte har kunnat ta del av mitt alldeles överflödiga liv;)
Skämt å sido, jag har saknat er! Jag har saknat att skriva åxo.
Men jag har följt era bloggar och har hållt mej uppdaterad vad det gäller er:)
Det har varit sommar och jag har haft fullt upp, ibland har jag inte ens haft någon dator då den försvann med åskan. Nu har vi lånat en lite tillfälligt till nån behagar att laga våran.

Sommaren har daragit förbi och det känns som om hösten närmar sej med storm steg. Jag hade hoppats på att hästarna kan gå ute på bete länge....men nu vet jag inte hur det blir med den saken. Nu i skrivande stund öser regnet ner utanför och man kan nästan se med blåtta ögat hur löven på träden ändrar sin färg.

Här hemma händer det mycket, eller inte kanske. Men det har hänt lite sen jag skrev sist iallafall.
Näste vecka drar dagis igång igen och Ville ska börja skolas in. Så på tisdag är jag inte längre mamma ledig, då är jag arbetslös.
Det där lät deprimerand:(

Nåja, nu har jag inlett mitt bloggande igen och jag hoppas att jag har några läsare kvar.

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0