Tyst och skönt för öronen

Nu har Ville äntligen somnat ute i sin vagn. Mina öron får med andra ord vila nån timma. (för hoppningsvis)
Ville har varit jätte jobbig den här veckan. Skriker och gormar och ska ha sin vilja igenom HELA TIDEN. Klättrar upp för trappan och skriker direkt när han är uppe att han ska ner igen. Sätter jag för så han inte kommer upp, ja då ligger han på golvet och tjuter och skriker och bankar med både armar och ben.
Olle lixom mest hänger på, han blir stimmig när det är stimmigt runt om honom. Nu när allt är lungt så kan han sitta framför tvn och ta det lite lungt och vara tyst. SKÖNT!!

Min tysta stund ägnar jag till att titta på online resultaten från västervik. Har ju några där som jag velat se, men det är tur att man kan sitta här inne i det torra och kolla resultaten iallafall.
I morrn blir det nog västervik för min del iallafall.
Ska hjälpa till att visa föl på championatet och så ska jag självklart kolla på dom nationella tävlingarna.

Nu ska jag surfa vidare på alla regndroppar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0