Sviker

I dag har jag svikit mina hästar:( Jag är ledsen över det.
Jag hade glömt bort att min farmor fyllde 80 år i dag, och självklart åkte vi dit för att fira henne och då fick hästarna vila.
Sjukdommarna här i huset har gått upp och ner. När Olles kompis ringde så kunde han genast gå på benet och dom har lekt i stortsett hela dagen. Han haltar men han kan ju iallafall gå.
Det blev ingen voltargen eller vad det nu heter för det får man vist bara ge till barn över 16 år. Han får ha ont nu då helt enkelt.

Ville då? Jo, hans feber håller i sej. Tyvärr:(
Får se hur han mår i morgon om vi kan gå den  första dagen på inskolningen eller inte. HOPPAS!
Han är inte snorig, inte hostig och absolut inte allmänpåverkad på nått sätt. Han har endast feber. Kanske nån av de sista tänderna som kommer?

Jag har inte packat en enda dagis väska ännu. Får alltså en massa att öra i morgonbitti.
Det ska bli skönt att rutinerna kommer in i livet igen. På sätt och vis så vill jag att alla hästarna ska komma hem åxo. Saknar dom här hemma. Nu har jag bara två! Mer om det i ett annat inlägg.

Är iallafall ledsen att jag inte har hunnit med att rida idag. Thats it!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Man hinner ju inte allt....

2011-08-23 @ 00:47:12
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0