Svar till Clara

Jag hade ingen adress eller nått att svara till på claras fråga så jag tar det öppet här istället och hoppas på att det är ok för Clara.


Hej!
Hämnade vid din blogg för ett tag sedan och har följt den sporadiskt sedan dess. Tycker den är bra för jag har också hästar och barn. Du verkar hinna så mycket under dina dagar, har du några tips hur man pusslar i hop det. Rider du när den lille sover och den store är på dagis eller har du någon barnvakt? Har du med dina barn när du åker på träningar eller tävlingar (har själv ingen annan avlastning än pappan som jobbar heltid och tycker det är svårt att hinna göra något med mina fina hästar förrän sent på kvällen). /Clara


Först, TACK för att du läser min blogg:)
Jag försöker hinna med så mycket som möjligt under mina dagar. Det beror nog mest på att jag har ett så underbart toppen team runt omkring mej som hjälper till.
Min sambo jobbar heltid lixom mina föräldrar men det är dom som hjälper mej med ALLT.
Jag lämnar aldrig mina barn ensamma sovandes eller vakna när jag rider. Då ser jag alltid till att jag har barnvakt. Ifall det ksulle hända nått.
Jag försöker att inte ha med barnen när jag tävlar. Då vill jag vara fokuserad på ridningen och mej själv. Inte på bajsblöjjor och vad det är för färg på byxorna:)
Jag jjobbar alltid bäst när det lixom går lite i ett och jag tycker om att ha mycket att göra. Det räcker med en lugn dag lite då och då.
Har jag inget att göra så skaffar jag mej det. Jag blir nästan lite bekymmrad när jag inte har planerat in nått:)
Jag har svårt att bara sitta stilla vid tvn och blir fort rastlös. Därför tvingar jag sambon till att spela tvspel nästan varjekväll istället för tvn...haha:)

Hoppas att du fortsätter titta in hit och läsa.

Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0