Ridit min treåring

Så där, nyss inkommen efter att ha ridit tre hästar. Possan och Widde fick varsin timma i skogen i skritt.
 Efter det var jag borta på betet och tog in Miss Mrizard, min treåring. Faktiskt en av de få hästar som jag äger alldeles själv:)
Vi red några varv i paddocken innan bensinen tog slut helt...haha:)
Hon har en man som inte är av denna värld. Den är så tjock så man får en upplevelse om att man sitter och rider på en ardenner där uppe. I morrn ska jag försöka få lite tid över så att jag kan fixa lite med den där manen + alla jädrans flugägg.
Hur blir man av med dom? Ryktsten funkar inte. Men kom gärna med tips!!!

                                
                                       Bilden är från inridningen!

Kommentarer
Postat av: Lamia - Hästblogg

Magic brush kanske funkar?

2011-09-07 @ 21:17:52
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0