regn och rusk

Idag är har det verkligen vara russkigt hela dagen. Riktigt höst väder utan en riktig höst så att säga:)
Mitt humör är lite sviktande, jag tappade lusten till allt idag när Widde tappade skon. Min hovslagare svarar inte och han lär väll inte göra det på ett tag. Med andra ord så är det bara att lägga ner allt som är planerat inom närmsta tiden. Och trots att han saknar en sko så får jag dåligt samvete när han inte rids. Dummt:(

Jag skulle åka och kolla honom hos en duktig kiropraktor/veterinär från Helsingborg nästa vecka. Men det känns inte lönt när han saknar en sko. Anmälan är bindande så jag får väll hitta en annan lösning. Skit skit SKIT!!

Det fanns heller ingen tid för återbesök i Löbberöd då jag äntligen kunde. Jag kommer aldrig komma dit känns det som. Måste ju både ha barnvakt OCH nån som följer med mej. Och det känns omöjligt:(

Nu ska jag nog gå upp till sängen och lägga mej på spikmattan och smida nya planer.

Vissa dagar är sämre än andra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0