Norrahammar - Tabberg

I går drog häst allsvenskan igång med div 2. Jag blev övertalad om att jag skulle vara med och då var planen att det var Widde som skulle få göra det jobbet. Men pga träningen på honom i torsdags så fick han lämna över stafettpinnen till Possan.
Possan var nolla i lagklassen som gick över 1m hinder.
Efter den rundan så fick hon även gå en 110 klass A1:A. Hon var kanon fin i första rundan oh allt känndes lekande lätt. Men så kom djävulen i mej och i omhoppningen var jag lite för "modig" och red på som en toka. Possan gillade inte att jag bytte ridstil mitt i allt så hon protesterade genom att vägra ut sej på de två sista hindren. Jag förstår henne!
Ja är iallafall super nöjd med mej själv och hästen och jag hoppas att jag lärde mej nått till nästa gång. 



                                       
                                                                         gammal bild!
Det blev en lååååång dag efter som vi fick åka ända ner till Norrahammar - Tabberg. Men Possan är så lätt att ha med sej och hon är så rutinerad så det var inga som helst problem. Jag var inte 'ns trött efter en heldag på tävling och efter att ha kört helt själv. Så jag smälde på med en promenad på 4,5 km när jag kom hem. När man ändå håller på lixom:)

Nu ska jag strax skjusa Ville till dagis och innan det är dax att hämta han igen ska Olle och jag försöka hinna med en skritt tur i skogen.


ÄLSKAR MINA SMÅ BARN:)

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Duktiga ni är!

2011-08-29 @ 11:15:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Ja :) Träönar du varje vecka?

2011-08-29 @ 11:16:31
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0