Lite lagom till dagis

Måndag morgon nu. Ville vaknade med hög feber, men verkar rätt ok nu efter lite panodil intag. Han får ändå ta det lite lungt i dag.
Olle vaknade å grät över att han har så ont i sitt ben. Vet inte vad han kan ha gjort. det är tydlign hela benet (läs knät) som gör ont.
Ska läsa och se om han är för liten för att smörja på lite zoon...eller vad det heter. Nu får jag bära båda barnen upp och ner för trappan. Ville för att han inte får gå och Olle för att han har ont. Jag kan tro att Olle spelar en del på sitt ben för att bli lite extra ompysslad. Men då får det väll vara så åxo. Det är inte så ofta jag behöver ta hand om honom på¨det här sätter. Helst av allt skulle nog Olle vilja ha en rullstol eller liknande. Han tjatar om att han måste ha en käpp. 


                                                                    
Nåja, vi får väll se var det här dagen slutar.

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej!

Hämnade vid din blogg för ett tag sedan och har följt den sporadiskt sedan dess. Tycker den är bra för jag har också hästar och barn. Du verkar hinna så mycket under dina dagar, har du några tips hur man pusslar i hop det. Rider du när den lille sover och den store är på dagis eller har du någon barnvakt? Har du med dina barn när du åker på träningar eller tävlingar (har själv ingen annan avlastning än pappan som jobbar heltid och tycker det är svårt att hinna göra något med mina fina hästar förrän sent på kvällen). /Clara

2011-08-22 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0