Känner mej som en mamma!

Tvättar, diskar,bakar, plockar och städar......allt sammtidigt som jag ar han om min minsta lilla sjuka son. Jag känner mej som en mamma. En väldigt bra mamma:)
Ofta så känner man sej inte rikigt som en mamma. Jag enar jag har barn, hus och sambo. Men tiden går så fort så man hinner inte rikgit känna efter. Men sånna här dagar då känner jag att jag är en jädrans bra mamma!

Det har varit uppehåll hela dagen tills nu. Nu när jokke har vaknat och jag kan gå ut och rida och bara bli Mia (inte mamma Mia) jaha då börjar det så klart att regna.
Får väll ta in djuren så dom torkar sen får jag väll rida senare då antar jag.

tänkte på det här med att städa. Jag går och plokar grejjor här allt som oftast. Nu blir det ny årstid och då plockar jag gärna undan och byter ut lite grejjor som hör årstiderna till, såsom kläder. Men var ska man stoppa undan det man inte behöver just nu? Jag har verkligen INGEN förvaring här inne i huset. Jg har lite bodar ute på gården. Men där blir allt fuktigt (mögel) och råttorna och andra smådjur kommer åt grejjorna (sönder tuggat). Var gör man med allt?





Kommentarer
Postat av: Kerstin

En skön känsla att vara mamma oxå. Ibland har jag oxå den. När man liksom gör allt det man "borde/ska". men visst är man en bra mamma när man bara sitter och myser med dem oxå, trots att dammråttorna lurar i hörnen.. ;)

2011-08-24 @ 23:50:15
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: han gör så där ibland! ska typ lägga sig ned. gjorde så med mig på ryggen i början några gånger..

2011-08-25 @ 13:35:52
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0