Fredagsmys!!

Äntligen fredag...eller jag vet inte varför jag la till ett "äntligen", känns inte som nån större skillnad iof.
Idag fortsätter inskolningen på dagis för Ville. Olle har ingen dagistid idag så han ska åka till min farfar en stund. Där får han äta sina favoritbullar och göra mest som han vill, så där trivs han:)

Igår kväll var jag och Widde på träning på Qvillö. Övningarna var toppen bra för min häst och han fick jobba på riktigt ordentligt. Nu är han ordentligt mör så han kanske tilloch med får stå över och lämna över stafettpinnen till Possan på söndagens tävling. Men jag avvaktar lite.
Idag ska båda hästarna skrittas. Efter det jobbet Possan gjorde igår ska hon igentligen vila helt dagen efter men hon har vilat så mycket i början av veckan så hon får gott skritta lite.



                                                            
Nu är det bäst att jag dricker upp mitt te så jag kan kommaigång med dagen.

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0