Äntligen kväll

Den här dagen har verkligen gott i ett.
Men det har varit en bra dag och jag har fått mycket gjort.

Dagen började vid 05.30 då jag gick upp och gjorde i ordning mej och hästen för avfärd mor Forserum. Där hoppade vi en regional 110 klass och det gick jätte bra. Hon stannade på ett hinder men det gjorde absolut ingenting när dom andra sprången var gudalika. Jag hade kunnat åka hem och vara nöjd med bara framhoppningen:)

Väl hemma så gjorde jag det sista med muggen på en av ettåringarna. Dom har varit hemma här en vecka nu pga att den ena har haft lite mugg på ena bakbenet. Han har nu lärt sej att gå in i vattenspiltan och bli tvättad och smörjd. Allt utan några problem. Innan jag gick tillbax med dom till betet idag så passade jag även på att last träna lite. Gick bra det åxo, iaf med den ena:)
Sen passade jag även på att måla det sista på några bommar och även lite hinder ifyllnad. Det blir jätte bra!
Ja det var väll det stora hela men det känns som att det räckte för i dag:)


Nu ligger barnen i sina sängar och Ville somnade redan under sagan. Han var verkligen jätte trött idag. Själv ska jag nog ta mitt lilla sudocko och min karamellpåse och krypa upp i soffan.
När jag åkte hem från tävlingen idag var jag tvungen att passa på att svänga in i marianneund och köpa hem lite hemkokta karameller:) Mumms..... det är ju det bästa:)

                                          

Kommentarer
Postat av: Camilla- Tävla om tre plagg ifrån Mountain Horse på bloggen!

Sv: Tack snälla! :D

2011-08-21 @ 21:51:31
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Härligt att åka hem så nöjd!

Dagarna rullar på liksom, vare sig man vill eller inte.

2011-08-22 @ 08:11:59
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Kul att tävlingen gick bra!

2011-08-22 @ 08:43:47
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0