Uttråkad

Efter att Jokke bara åkt på sitt julbord bara för en timma sedan har jag redan hunnit bli uttråkad. Vet inte alls hur den här kvällen kommer att sluta. Det känns inget bra. Det är en massa som jag vill hinna med å göra. Men med två lite jobbiga barn så får jag nog skjuta fram mina göromål.

Kollar lite på Lailas jul på tvn...... får mest bara ångest. Är det så en rikgit mamma ska va? Bullbak å julgodis å allt vad det innebär. Jag rör ihop en liten mix på burk å skjus in i ugnen.
Men bullarna slarvar jag inte med. Men så bakar jag bullar typ två ggr om året åxo.

Julgodiset, eller rättare sagt knäcken. Dom gjorde ju Jokke å jag igår när barnen sov. Ikväll tänkte jag att det skulle bli några gräddkola. Hoppas att jag lyckas bättre iår är förra. Då fick jag slänga alla för jag fick dom inte att stelna.

Nu måste jag väll umgås lite antar jag. Den lilla börjar nog bli ltie hungrig igen åxo. Olle å jag käkar ju godis så oss går det ingen nöd på =)

Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0