Ta på dej jackan ungjävel!

Har pricis varit en kortis nere på stan. SJÄLV! Är glad att jag slapp dra med mej barnen. Jag var så snabb på morgonen så det hanns med innan Jokke skulle till jobbet.
MEN, dages STORA MEN!! Ville har inte somnat än! Han sover alltid sin stund på förmiddagen. Han brukar sova i flera timmar. Dom timmarna har fortfarand inte innfunnit sej denna dag.
Han somnar ALLTID ute i vagnen medans stallet blir klart. Men inte idag.
Jag la han i hans säng för ett par minuter sen och det verkar rätt lovande. Vi har pricis käkat lunch å nu tror jag att han sover faktiskt.
Dock får han inte nana så länge, då är nog risken stor att han inte somnar som han ska ikväll.

Nu kom jokke hem med sin "julgåva" från sitt jobb. En platta drickbart!

Hörs senare.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0