Onsdagkväll

Vad gör man en onsdagkväll när barnen har gått å lagt sej och det inte visas nått bra på tvn??
Kanske borde jag åxo gå å lägga mej. Men det är ju lite väl tidigt klockan åtta kanske!?
Lilla Ville sover, men Olle var jag nyss uppe hos. Han satt å drog ur alla sidor ur en av hans böcker. Vet inte, men det känns nästan lite onödigt att köpa några nya grejjor till han. Han tar verkligen sönder ALLT.

Längtar tills på fredag, då är Jokke pokke ledig. Det sämsta med helgen som kommer är att mamma är bortrest. Det innebär att vi (jag) får mer å göra.
Jag har inte nån bra ide för mina hästar till morgondagen. Kanske klättra lite?

Ha en bra lill lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0